Tema: Re: druska/skalda keliuose
Autorius: KEdas
Data: 2011-10-30 22:06:32
2011.10.30 14:29, pjezo rašė:
> butent.juolab kad iseities buomenys manau yra- sovietmeciu veziodavo, kiekis zinomas.
> o net jei nezinomas- meteriologai gali pateikti kiek mm per vid ziena iskrinta, dauginam is valomo ploto, imam vezimo ikaini ir turim.
>
> ir net neskaiciuojant, su 100 garantija, galima pasakyti kad isvezimas kainuotu nepalyginamai daugiau.

1 kubo išvežimas kainuoja 19Lt, todėl vežama tik iš senamiesčio ir
Gedimino prospekto.
Mano skaičiavimais sniego tirpinimas kainuotų iki 6Lt už kubą. Tirpinimo
mašina kainuoja iki 300000Lt, nes ten tėra priekaba, kurioje sumontuota
talpa su dujų šildytuvu ir vandens siurbliais. Atsakingų pareigūnų
manymu (A.Mikalauskas) tos mašinos kainuoja 10mln. Lt, todėl jų
panaudojimas net nebuvo svarstomas.
Vienas tiekėjas ir jo kainininkas yra čia: http://www.vtk-prom.ru/ice.php