Tema: Re: ir vėl BOBA
Autorius: Edvinas
Data: 2011-10-28 16:49:23
2011-10-28 16:09, Korke rašė:
> 98% straipsnio kokie axujeni pilieciai, 2% apie neva pavojinga sankryza,
> 0% kad blet reik laikytis supistu ket, ir nelyst i pagrindini (ypac jei
> tai ne kazkoks kaimo vieskelis kur niekas nevaziuoja greit)
> neisitikinus, kad nieko ner, kad tavo kledaras paspaudus gaza iskart
> pradeda vaziuot o ne po 3-4s.

"Iš Latvijos važiuojančius automobilius užstoja autobusų stotelė,
įvairūs kelio ženklai. O greičio apribojimo mažai kas laikosi. Aš pati
visuomet dukras įspėju, kad šioje sankryžoje būtų labai atsargios.
Važiuojant reikia gerokai „iškišti„ mašiną į kelią, kad matytum, ar
niekas nevažiuoja."

> Vieninteli spasiulymas kalnelius
> viabaltikoj irengt, kad kazkokie kailiai sugebetu savo tripaka i kelia
> irident bet kuriuo metu.

Ten, kur žmonės, atsakingi už kelius mąsto, ten tokiuose keliuose daro
ne sankryžas, o žiedus.

Aišku, kai keliais važinėja tokie dievai, kaip tu, tai nieko nereikia
daryti.