Tema: Re: Padangų klausimas: gal kas keičia taip?
Autorius: spakainas
Data: 2011-10-28 13:56:21
Man tai kažkaip gaila vasarą žiemines būtų drožt. Kai prie +30
autostrada ant 150 varai, jaučiu vienas suvažinėjimas Vilnius-Klaipėda
ir padangų nebėr ;]
Jei po 25 per metus nuvarai, tai kasmet padangas keiti? Man su panašia
rida (~30) atskiri komplektai kiekvienas tarnauja grubiai 3 sezonams.
Beje, labai geras dalykas yra atskiri ratlankiai, paprasčiausiai persuki
kitus, paskui kai montavimo karštinė atlėgsta, nuvarai susibalansuot.
Aš tavo vietoj nusipirkčiau kad ir naudotus diskus ir naujas žiemines
žiemai, o šituos ratus pavasariui pasilaikyčiau. Na, bet kaip sakoma,
kiekvienam savo...