Tema: Re: kaip panaikint zibintu automatika?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-28 11:58:26
Jei visi važiuotu be lempų - OK, visi vienodai maždaug matos, tada keikčiaus
kad akina bendra vaizdą tie kur su lempom.. O dabar pvz dažna situacija: 4
juostu kelias, stovi išvažiuot iš kiemo, suki į kairę, eismas intensyvus.
Matai laisvą antrą eilę į kairę ir tarpas prašokt ten yra. Apsidairai dar
kart ar viskas OK per sekundės dalį - važiuoji. BAC, išvažiavo iš sekančio
kiemo dešinėj, pilkas ir be lempų. Per periferiją lempas pamatyčiau.. Šiaip
dar nebuvau tokioj avarijoj, bet situacijų pasitaikė.

O su pamirksėjimu tai dažnai pasitaiko - aš mirkteliu, tas tolimosiom
mirkteli atgal, prilėtina iki 50kmh, o artimos kaip nedegė, taip nedega :)