Tema: Re: Ukraina
Autorius: svyt
Data: 2011-10-21 22:21:34
jau pabrango pries pusantru metu, 2 euru nebepakanka,(anksciau buvo stavke,
pats mokejau pries 3 metus, laikinas zenklas 40, nu tipo remontas, bet manau
patys nakti ju primete autostradoj, nevaziuosi gi ant tiek 200 km, tai ir
variau ant 130, mazdaug po 30 km stovejo) reikia 10. duobes, jo,netiketose
vietose, vaziuot labai atidziai reikia ten su dzipais visi vazineja.
vairuotojai gana mandagus, nors i eismo juostas neziuri, i 3 eismo juostu
zieda vaziuoja 5-6 eilem, tai normalu. taip pat normalu sustot bet kur ant
saligatvio (sitas man patiko) kur tik telpi, kad ir truliku stoteleje.
nevaziuok tik per nova huta/novy jarlovici muitine, geriausia pro Mazyr
vaziuot, ypac ant sitos sienos ne karto be 50-100 grivnu nepravaziavau,
plius dar nervus sugadina, ir eiles ten dideles, vietiniai patare mazyr, ten
ramiau, bet siaip ten pareigunai kysininkai su fantazija, itikint kad turi
moket moka, tai kad naujas draudimas uz kampo uz 150 grivnu (bet galima
deretis iki 50) tai kad kokios pazymos reikia, kai ipranti galima juos siust
toliau jei kiausus turi.
Keliuose, kadangi realios baudos vistiek gana mazos, autoparkas senas, tech
apziuros praktiskai nera, tai ten gana daznai pasitaiko autoivykiu del
masinos kaltes, pas mus tai retenybe, bet ten nenuostabu kai varai ir prieky
vaziuojantis staiga metasi i tavo puse ir nulekia pries pat tavo nosi i
kelkrasti- sustoju, kas yra, o tas nieko tokio, va tik vairo trauke
issinere, tuoj va sukalsiu atgal ir varysiu toliau.
--
vyt/ /