Tema: Re: Kelly winter Ice
Autorius: E-Zyz
Data: 2011-10-18 15:29:25
> Sveiki, gal kas patarsit, reikia žieminių padangų be sipu R16 205/55. Ieškau
> biudžetinių iki 250 Lt uz vnt. ir minkstu, kiek suradau tai pasirinkimas
> menkas minkstu su tokiu biudzetu :) Krito i akis Kelly winter ice po 235 Lt,
> ar kas realiai naudoje jas? Gyvenu uzmiestyje, tai ir geru ir blogu keliu
> tenka vaziuoti ar labai greitai susidevi nes ir autostrada tenka pavazineti
> :) Dekui uz nuomones

  Turiu situos zveris, tik sipuotus ir ismatavimai kuklesni. Eina kaip tankas su jom... Triuksmo irgi yra (nesipuotos gal tyliau). Pirkau naujas, pavasi keisdamas pamatavau, buvo like 10mm mesos :)
  Vazineta buvo visur, pravaziuota apie 3000 km. Neisleke nei vienas spyglys.
  Aisku, visi reks, kad cia gaidziai, ne padangos, bet man tai liux :)

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)