Tema: Re: Klausimas tevams
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-17 16:08:35
On 10/17/2011 03:45 PM, rr wrote:

> Jei pampersus į daugiabučio konteinerį meti, atrodo vienaip. O kai į
> savo pradedi kraut ir pamatai, kiek gamtos užšika vienas vaikas - kitaip
> atrodo, susimąstai... O šiuolaikinis žmogus nenori nei dirbt, nei laiko
> kam nors išskyrus save turi, nieko čia naujo :) Px tas pamperso
> silikagelis ir dirbtinis pluoštas, gi patogu, nx tam vaikui natūralus
> pluoštas arčiau kūno? :)

o prosku dezute tam naturaliam pluostui skalbt jau 'ekologija' skaitos?
man tai juokas ima is tu eko- idejiniu, parinasi del kazkokiu molekuliu,
o kad kvepuoja kazkuo kame deguonis jau gal mazaja dali sudaro tai px.
nori ekologijos - varai i kaima, kur net elektros nera, va ten tai bus
ekologija, tik manau greitai atsibos.