Tema: Re: pigaus dyzelinio universalo darbininkams
Autorius: Tomas
Data: 2011-10-14 10:09:36
Ar slabo perkant kirvuku dugna pastuksent..? Arba fanieros lapa prisukt su medvarzciais..? Gi parashe zhmogus, kad darbininkus vezhios, o ne čirvu dama i operos ir baleto teatra. Ar skaitai kad masonams miroslaveliams irgi glamuro reik..? Taigi vistiek sulips i ta pasata su meshlinais batais, bambaliu primetys ir semkiu prispjaudys, nx nuzhna.