Tema: Re: kiek duoda srotai uz sena silke Kaune?
Autorius: ramunas
Data: 2011-10-15 17:18:19
as savo masina uz tokia kaina buvau pridaves pavasari .... o bet taciau
vasaros gale buvau kuusakoskyje kitais reikalais tai kainoa paziurejau dar
pakilusios buvo ... ir dar sake, kad ant rudens dar pakyla, nes daznai nori
laivus pilnus prikrauti tai supirkineja dar didesnem kainom....

"323"  wrote in message news:j78lcg$jvn$1@trimpas.omnitel.net...

nu kaune matyt kitokios kainos. nors keista...

"ramunas"  wrote in message news:j76fr0$kfh$1@trimpas.omnitel.net...

I klaipedos kusakoski

"neturiu"  wrote in message news:j76eve$j7i$1@trimpas.omnitel.net...

i kuri metalo supirktuve nuveziai?