Tema: Re: Opel Astra G vairas/elektra
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-12 15:26:48
kaip jau sakė - nesuk vairo iki galo, sutaupysi ir siurblio ir vairo 
kolonėlės ir generatoriaus ir akumuliatoriaus resurso.

Tavo atveju, greičiausiai akumuliatorius jau nelabai.

On 10/12/2011 02:59 PM, E.D. wrote:
> OK, reikes dar taip pamatuot.
> Aciu
>
> On 2011.10.12 14:53, RolF2 wrote:
>> Nu tai elektrinis vairo stiprintuvas, susuki iki galo , neber kur sukt
>> ratu ir srebia elektros dafiga , bando islauzt ratus :)
>> Gal akumas koks biski persilpnas, kad jauciasi itampos kritimas .
>> Pamatuok itampa ant akumo kai susuki vaira iki galo .
>>
>>
>> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message
>> news:j73ukt$v1p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Automobilis Opel Astra G 1,4 2004m. benzinas.
>>> Letai manevruojant, beapsisukinejant auksteleje, kai vairas susukamas
>>> beveik iki krastines padeties, akivaizdziai pritemsta artimos sviesos.
>>> Vos tik pradejus sukt vaira atgal, sviesos vel atsistato i defaultini
>>> ryskuma.
>>> Sukant vaira nuo vieno krasto iki kito krasto, viskas vyksta tolygiai
>>> ir be kazkokiu pasaliniu garsu.
>>> Generatorius tvarkoj - pries nepilnus 2 men. pakeisti guoliai,
>>> dirzelis, itampos reguliatorius su sepeciais (laikas jau buvo). Ant
>>> akumulistoriaus gnybtu 14,3V esant uzvestam varikliui ir ijungtoms
>>> sviesoms.
>>> Del ko prigesta sviesos?
>>> Kiek skaismingas gydymas?
>>>
>>> Aciu visiems atsakiusiems i tema.
>>>
>>> P.S. Ne, Oplel'io neismesiu i savartyna / nasudeginsiu / nedazysiu
>>> zaliai ir i pelke nestumsiu / ir kitaip neatsikratysiu, nes: pirma -
>>> jis ne mano nuosavybej; antra - ne to klausiau.
>>