Tema: Re: Stebėjimo sistemos
Autorius: Evaldas
Data: 2011-10-12 10:09:42
Pries pirkdamas sia kamera paprasyk, kad ijungtu ir parodytu kas per ja
matoSIS. Geriausia ivairiais rezimais, prie labai ryskaus apsvietimo
(saule), prietemoje, nakti.
 Jei rezultatas tave tenkins pirk.
As nesusiduriau konkreciai su siomis kmeromis, pagal aprasyma wow, o kaip
bus relybej reik ziuret, kaina man kelia abejoniu ar uz tiek pinigu gali but
padorus vaizdzialis. Padori kamera turetu kainuot bent jau 2x daugiau.
O "kazkokia deze" tai arba stand alone DVRas arba DVR plokštė kompe