Tema: Re: Gal kas zino kas nuomoja si buta?
Autorius: markatas
Data: 2011-10-12 07:51:41
Iskeliavo ta sutartis su senaja masina. Bet zodziu esme tokia, kad
isipareigoja jei atsiras butas informuoti mane, kad toks yra ir tiek, o
daugiau nieko. Tipo jei neatsirado per menesi, mano bedos, jei ne toks kokio
ieskau irgi mano bedos, jei kaina triguba nei prasyta irgi mano vedos.
Mazdaug esme tokia mes paimam babkes ir gal informuosime, kad yra butas jei
toks bus, bet babkems jau tiutiu is karto. O buta is pradziu siulo savo
pazystamos uz dviguba kaina (apie tai suzinai atejes apziureti buta, tipo
skelbima ne ji pati dejo ir kaina tikrai ne tokia) nei ieskoma (kuris
realiai net nenuomuojamas), aisku atsisakoma, tada informauoja kad menesio
eigoje bus 100 pasiulymu ir tuo baigiasi viskas. Kas metai toki bizniuka jie
suka, apie sitas aferiugas skundai.lt ir visur buvo prirasyta (kai sudarai
sutarti ir pamatai pavarde, tada ir vaizdas paaiskeja). Gaudo pagrinde
studentus mokslo metu pradzios laikotarpiu, o po to buciuok nuomojamu ofiso
patalpu duris iki sekanciu metu, nes pinigus susirinko, korteles ismete ir
kitais metais kitur nuomosis patalpas ir jau kitais numeriais

markatas