Tema: Re: OT Shlips kamera
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-10-11 22:56:13
kaip jau daug kartu rashiau - LCD privalumas tame, kad gali paziuret ar ks
isirashe ir aplamai ar irasineja. Be LCD - geresne kokybe (te kur Rokis
stumia), bet budavo kad neirashineja, o ishsishiepes namo skubi, kad
perzhiuret koki vaizdeli ir pan., o ten kas nors negerai.
Pa smane stovi su LCD nuolat, garsa ishskleidzhia kas 5 minutes - man
ramiau - reishkias filmina.
Rokio varianta irgi turiu - naudojau kai su dviraciu vazinejau. Prie salmo
prisitvirtines.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius