Tema: Re: Paburti is rutulio (e90 elektra)
Autorius: John
Data: 2011-10-10 13:45:26
Tai vat seniau budavo (ar bent jau man atrode) kad patampius ta deze kur ant
akumo sedi, atsigaudavo,
arba po kapotu kur eina pliuso laidas, ji patampiues viena karta irgi
atsigavo.
Viska as ta esu krastoje ispasakojes, visus laiduos jie nuo akumo(iskaitant
ir ta bloka kuris dedasi ant jo) iki
variklio patikrine ir ka randa sutvarko. As suprantu kad cia kontakto
kazkokio nera,
bet kada jis ten nutruksta neaisku ir kaip ji surasti, juolab...