Tema: Re: „Volkswagen“ atšaukia 170 tūkst. dyzelinių automobilių
Autorius: bat0nas
Data: 2011-10-10 11:19:30
Na tai galioja JAV ne tik dėl klimato. Greičiausiai dėl to, kad Meksikoje
gamina tas mašinas ir dėl amerikietiškų paniatkių.

Bet man įdomu, ar tai galios importuotiems automobiliams.

"arulis"  wrote in message news:j6u9fo$q26$1@trimpas.omnitel.net...

„Volkswagen“ teigimu, dėl minėtos problemos neužfiksuota jokių incidentų.
tai ir bbd manyciau. dar klimatas pas mus saltesnis, chrien ten kas uzsidegs
:)