Tema: Re: cross: Jamam, ne?
Autorius: Marux
Data: 2011-10-13 13:41:06
pats sau priestarauji :) humoristine, bet ne pasityciojimas, bet skamba
juokingai ar kelia sypsena ...
Del viesuju rysiu, tai sutinku. Tamsiai ir bukai Vilniaus liaudziai tai
tikrai turejo patikt ;)
Ir vistik idomiausia ir juokingiausia visoj sitoj istorijoj, kodel Zuokas
tokia premija pavadino alternatyvia Nobelio. Nu pasidaro Harvarde kompanija
sau cirka kasmet, bet kodel tuo didziuotis cirkininkams grizus namo :)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j76cid$fup$1@trimpas.omnitel.net...
Be abejo, tai ne alternatyvi Nobelio premija. Alternatyvi Nobelio
premija - yra kelios tokios, paprastai įsteigta tų, kurie mano, kad
Nobelio komiteto sprendimai nėra pakankamai objektyvus ir siekia
pagerbti, jų nuomone, labiau to nusipelnusius.

Ig Nobel yra humoristinė premija, įsteigta humoro žurnalo. Bet tai nėra
ir kažkoks pasityčiojimas, nėra Oskarų ir auksinės avietės analogas. Ši
premija dažnai skiriama ir rimtiems moksliniams tyrimams bei
visuomeniniams pasiekimams, kurie skamba juokingai ar kelia šypseną.

Šiaip tai pervažiavimas šarvuočiu, mano nuomone, buvo labai nebloga
viešųjų ryšių akcija. Apskritai man irgi labiau patinka, kai politikas
pilnas idėjų, tegu ir ne visos jos pasiteisina ar ne visas pavyksta
normaliai įgyvendinti, nei jis jų visai neturi.