Tema: Re: Variklio plovimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-10-07 08:02:42
As dazniausiais naudoju Lestos varikliu plovikli, is bandytu irgi geriausiai
plauna.
Purskiu ir tiesiai is buteliuko ir su kompresoriumi per antikorozine
backute, nu bet slegio nepakanka purvams nutaskyti, sviezi nusiplauna be
problemu, o kur blogesnis piejimas lieka visas purvas.
Carbcleaneris arba stabdziu detaliu valiklis ir patys gerai plauna, tik kad
su jais brungiai gaunas :)
Plovykloje su kercheriu kelis kartus ploviau benzinini po 50Lt, kol kas
jokiu problemu, todel jei rimtesnis plovimas as uz kercheri plovykloje, o po
smulkaus remonto galima ir su kompresoriumi paziasti.