Tema: Re: Kedai, pasiūlymas
Autorius: svyt
Data: 2011-10-06 09:44:20
tai kiekvienas sviesoforas ketvirtis milijono, o kiek ju nereikalingu
pristatyta? atsirado kamsciai kur ju nebuvo, pvz zveryne reikalingas gal tik
vienas- latviu/vytauto/ studentu gatviu sankirtoj, kiti tik trukdo,
justiniskese taikos - justiniskiu gatviu sankirtoj irgi buvo paprasciau kol
nebuvo sviesoforo, o taikos rygos gatviu sankryzele irgi sviesoforas tik
trukdo, dar net sudetingas padarytas, su soninem rodyklem, kai ten gatvyte
vietines reiksmes be eismo ir t.t. jie buvo kisami be tik kist, reikia
nereikia, man tikrai neatrodo kad jie reikalingi ir kelia negrazias mintis
apie mano sumoketus mokescius, ir mazina nora juos moket saziningai.

--
vyt/ /