Tema: Re: subaru legacy
Autorius: foonia
Data: 2011-10-06 20:24:51
Važiuokle laiko puikiai, isskyrus stabilizatoriaus traukes - bet originalai
man laiko jau 2 metus ir dar laikys. 2L varkilis neproblemiškas, yra
vazineta be 1L tepalo ir px. tik sanaudos mieste tikrai ne 10, arciau 13,
uzmiestyje <10 bus tik visai kaip pensininkui vaziuojant. Apie skardas jau
parase.