Tema: Re: OT Krepsinio kamuolys
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-05 10:01:59
pasiklausinek.. manau tikrai rasi kas turi.. pats turiu dar koki pora
pilnu(nuo vasaros), tik, kad dabar ne lietuvoj..
o siaip moltenai sportlande berods.. tik, kad jei nori oficialaus eurobasket
2011.. tai bent vasara pas juos buvo fufliakai kazkokie(patys sake, kad
netikri..).. uz puse kainos.. o maximoj buvo tikri.. ale kainuoja ~350lt