Tema: Re: Corolla ar Avensis
Autorius: spakainas
Data: 2011-10-04 08:49:29
Siūlau jamt corolą su 1.4 d4d. Rimtai. Gausiai patiks ekanomyje ir
važiuos +/- normaliai. Sukimo momento pakankamai. Galima ir su
robotizuota mechanika pajamt, nieko įspūdingo, bet nereiks sankabos
mynkyt ir rankas abidvi ant vairo galės laikyt, kas fėjoms irgi bonusas.
Dėk pirkimo - tai apie Tauragę patys blogiausi atsiliepimai. Šiaip gal
geriau paimt iš vokietijos? Yra žmonių kurie veža auto pagal užsakymus.
Net ir čia kažkas kažką rekomendavo.
Jei vistik pirksit Lietuvoj, primygtinai siūlau į kokią toyota atstovybę
nuvaryt detaliai patikrai.
Jei norės avensio, reik žiūrėt nuo 2006 metų (jau su posūkiais
veidrodėliuose ir centrinėj konsolėj vietoj ekranėlio - akinių dėklas),
nes nuo tų metų ėjo nemažai atnaujinimų ir bugų ištaisymų. Nors ir šiaip
ten jų neperdaugiausia. BET: avensio dyzelinio automato nėr (net ir
robotizuotos mechanikos).