Tema: Re: kaip dabar su teisiu padejimu?
Autorius: YZF
Data: 2011-10-03 22:20:17
Taigi visos tos istaigos turi duomenu bazes, kurios viska ten pateikia ir
t.t.

Netgi regitra turi vmi duomenu baze ir pan.

Pvz jeigu imone nori parduoti kokia nors transporto priemone, ir tos imones
veikla sustabdyta/sulaikyta/arestuota/tikrinama/etc -  regitros kompas
neleis isregistruoti t.p. (buvo toks atvejis man dar 2002m)