Tema: Re: O va cia tai isvis baisu
Autorius: padugne
Data: 2011-09-28 21:23:07
On Wed, 28 Sep 2011 20:58:15 +0300, eSSas wrote:

> Vienok vartotoju lukesciai uzubalej nera zemesni us zole. Sakai, cia bus
> visa vinis?

Jie tiesiog kitokie.

> Na taip, Audi 100 jurpe gi limuzino ikona. O anapus su 5000 kaip
> negraziai gavosi...

Ir kaip? Tipo turi omeny skandala su "savaiminiu isibegejimu"? Cia kaip
tik tokio skirtumo tarp "ju" ir "musu" pavyzdys.
Kiek tokiu atveju zinom europoj? As kazkaip negirdejau nei vieno. O
jankiai visi masiskai "nepasitiki".

> Nezinau, mane salono oda tenkina. Jos spalva tiesa neitin, bet ka jau
> cia...

O man geriau skuduras nei jauno dermantino oda.

--
kthxbai.