Tema: Re: Avensis vs Accordas (naujas)
Autorius: Alee
Data: 2011-09-27 17:18:58
na galiu pasidalint savo ispudziais po geru metu vazinejimo Accordu (tiesa,
pas mane dyzelis).  Kazkada seniau (prie 11kkm) jau buvau rases trumpa
reziume, tai is esmes pasikartosiu.. Siuo metu turiu prariedejes~ 35kkm

Pirkau pernai vasara. 2.2 i-DTEC, automats su daug navarotu.

Pliusai:
Gera garso izoliacija (su senesnes kartos Accordu nera ka lyginti).
Vaziuojant magistraleje susisneketi galima ir nekeliant balso.. :)
Patiko variklis - nors ir ne labai galingas, bet santykinai tylus (nors cia
jei ziuri benza, nera ko plestis:))
Erdves pojutis salone (pati masina pakankamai plati ir vairuotojas nuo
keleivio sedi toliau nei pvz 3er BMW.
Labai patogios sedynes (man buvo aktualu del silpnos nugaros)
Ir pats "driving experience" geras - stabili ir lengvai vairuojama masina.

Minusai:
mazokai vietos gale sedinciu kojoms (nepaisant, kad isoriskai masina atrodo
masyvi).
nelabai patiko, kad automatas 5, o ne 6 begiu.
Ant paneles plastmasiu vietom pataupyta (tiesiog, sioks toks piguvos pojutis
kai kur).
Durnai padarytas langu skyscio ipylimas :)

Apibendrinant patikimumo prasme - labai neblogai, metai vazinejimo gal per
trumpas laikas isvadoms, bet siaip, faktiskai nelindo jokios nesamones is
technines puses.
Buvo kelios smulkmenos, kaip kad pvz atsirades tarskejimas paneleje (bloga
buvo garso koloneles membrana - garantinis sutvarke).
Servisas - saunuoliai. Organizuoti ir dirba gerai.

Tiesa, kiek zinau, dabar jau parduoda face-liftinta modeli, bet esminiu
skirtumu be kiek kitokiu priekiniu groteliu ir baltu posukiu zibintu
nepastebejau...

Siaip asmeniskai, kiek "nuobodus" reikalas yra FWD (bet, velgi, cia labai
subjektyvu) ir po truputi brandinuosi persesti i ka nors su RWD ar 4WD..