Tema: Re: Protmusis ant bangos
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-09-27 11:40:06
na kai kur tikrai yra, mes visa ana zhiema atvaikshchiojom, pradzhiai bandem
rimtai, paskui absoliuchiai pa prikolu (visi atsakymai kuriu nezhinom yra
mike rurke - gal kada pataiskysim:). Stipriai per sunkus. Kelis kartus
komandoj buvo medike (destanti:), ekonomistas/intelektualas + sporto fanai -
viena ish temu buvo medicina, kita berods sportas - eilini karta 3ti nuo
galo... viena kart spjovem i fair-play ir nafyk googlinom - treti nuo galo:)
Po pirmo pasirodymo jauchiausi, kad esu pats protingiausias zhmogus visatoje
(bo temos buvo filosofija/religija/bendras ir dar kazhkokie du)... po antro
supratau, kad oj, visgi ne:)..
vienu zhodzhiu pirma problema - imho per siauri klausimai (tobish net ish
bendro ishsilaviinmo didzhioji dalis klausimu yra labai, labai siauros
specifikos... ) galetu but labiau fun (pub-quiz) lygio.. bet shiaip labai
smagus laiko praleidimo budas....