Tema: Re: Kiek +/- kainuotų oro pagalvė į vairą?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-09-26 10:09:46
Iš kažkur panašiai.
Drąsa iš patirties: jau į LT atvyko analogiški modeliai (tų pačių
metų/komplektacijos) su analogišku mušimu; preliminarios sąmatos
pasiteisino; dalių kainos - žinomos. Manau tai pakankamas argumentas ir
rizika ganėtinai pasverta.

PS: aš nulis mašinose, tačiau tai, ką matau ir kaip vyko iki šiol - viskas
čiki piki.

"911"  wrote in message news:j5p77q$kvp$1@trimpas.omnitel.net...

man tai absoliuciai px ka nusiperka tokie kaip tu, tik vat idomaujuosi is
kur tiek drasos? ;)
p.s dar jauciu is coparto ir is kokios chikagos ;))))