Tema: Re: Prekybiniai numeriai ir zarubezius
Autorius: FASTBALT.LT
Data: 2011-09-25 22:06:09
lenkija visur gali be problemu vazinet nestabdo isk.paseinio zona
(Suwalki,Augustow ir t.t.) turi jie su savim visus popieriukus visom kalbom
tipo oficialaus rasto ir Regitros ir t.t. Stavke max 20 euro, kartais
uztenka 10 euro jei moki lenkiskai sneketi :) Na ir paseinieciai LT neisleis
jeigu stoves is LT :) Arba stavkes reikes :)