Tema: Re: VIN ir komplektacija
Autorius: bat0nas
Data: 2011-09-24 17:00:19
Nesupratau atsakymo.
Ne to klausiau. Aš nenoriu nieko niekur dėti. Aš tiesiog pagal nuotraukas
nesupratau, ar automatą nusipirkau ar ne :D

Matau Autopliuse
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/volkswagen-jetta/id-1804640#
rašo autmatą, tačiau svirtelės išvaizdą į automatą man visai nepanaši.
Mano atveju - tas pats.

Tai ką pagal tą VIN'ą realiai galima sužinoti?

"Tomas"  wrote in message news:j5knck$r4f$1@trimpas.omnitel.net...

Automata imest i neautomata yra tiek reikalu, kad pigiau gal nauja
nusipirkt.