Tema: Re: Apie passat B6
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2011-09-23 17:39:57
Tai as cia zmogu nukreipineju, kad jei pirkti naudota tai ieskotis
aukstesnes komplektacijos ir geriau pirkti 1,9 motoru, tasai istvermingesnis
ir iki 2,0 litru variklio galingumo nesunkiai pracipuojamas

"esquires."  parašė naujienų news:j5i0rc$5be$1@trimpas.omnitel.net...

o tai kokios problemos? plastiko minkstesnio gal negausi, bet visa kita
galima uzsisakyti.