Tema: Re: garazo vedinimas
Autorius: Povilas
Data: 2011-09-22 20:48:39
Pas mane visos sienos sausos apart paciu vartu - jie pastoviai slapi.
Grindys irgi sausos,nes jai kazkada istiesiau gumuota telferio juosta
Ji yra apie 1 cm storio,tai pats velnias jos nepragrauz ir nesupudys.As
manau,kad kazkiek dregmes vis vien papuola per plysius, o iseiti jie neturi
pro kur, nes kazkada veikusi priverstine ventiliacija, kuri istraukdavo ta
dregme, po CCCP griuvimo xren kada beveike.

"tas kuris virshija"  wrote in message

Xemija vadinasi pc crystal concentrate, pirkau UAB Mosas Vilniuje.
Jinai pilnai isigalioja po menesio, nes mazdaug menesi nuo vandens
xemija ten tirpsta, skverbiasi gilyn ir kietedama poras uzkisineja. Anot
instrukcijos, jei plysys didesnis uz puse mm, gali ir nepadeti. Tada yra
kitas sprendimas-izoliacija, kuri sustingusi pasidaro kaip guminis
cementas, vadinasi isofin ar kazkas tokio. Ja drasiai galima tepti
tokius plysius, tik pries tai reikia nusveisti betona nuo nesvarumu.
Dabar tvarkau rusi-ten po betonu tarp bloku vietomis smelio sluoksnelis,
o vietomis isvis zvyras vietoje betono ir per ten dreksta. Svarstau, ar
verta ja pirkti ir uztepineti ar tiesiog uzbetonuot ir uztept crystal
concentrate.