Tema: Re: del adreso
Autorius: Audrius Kanapienis
Data: 2011-09-20 22:56:18
On 2011-09-20 10:04:55 +0300, jz said:

> tik reikia visada zinoti, kad didziosios kompanijos visada turi
> didziausius ikainius NE TIK NUOMOS, bet ir REMONTO :)

Bent Italijoje man kaip tik HERTZ pasiule geriausias salygas. Mazose
buvo ir brangiau, ir kilometrai riboti, ir uzstata grynais palikti
nekuklu prase, ir auto senas siule. Tuo tarpu hertz dave poros menesiu
amziaus auto, be uzstato, su neribotu kilometrazu, uz pigiau.
Issinuomavus parode, uz kurio kampo stovi, kai grazinau, pasakiau
atiduodamas raktus uz kurio gatves kampo palikau...
Audrius K.