Tema: Re: Del TA nesamoniu
Autorius: zZz
Data: 2011-09-19 13:53:14
Su lempom mano bolidui *zdec. Nuvariau į TA - priekinės lempos
nesureguliuotos. Nuvežiau į VW centrą, xebra su liniuotėm net lygino, mol
gerai. Vėl į TA - sako, negerai lempos. Sakau, blin, taigi reguliavom mes
ten belekaip, kam man 2x važiuot ir mokėt už tą patį.. Sako, bbz, nežino.
Pasiėmė kažkokį pagalį, pasukinėjo lempą, kuri pgl. juos netiko, ir įpaišė į
limitus. Kaip ir tvarkoj viskas, bet važiuojant matos, kad kreiva kažkaip.
Kame problema - nežinau. Servise irgi nežino. Lemputės pakeistos, kitų
defektų nesimato.