Tema: Re: suvis is dusliarkes
Autorius: eex
Data: 2011-09-19 11:28:07
nu vakare bus matyt, nes duslintuvistas geranoriskai sako: atvaziuok -
paziuresim.
man tik pats principas idomus - ar gali netraukti del uzsikimsusios
dusliarkes? :)
seip duslintuvistas kazka sake, kad galejo kazkoks filtriukas (?) is
ismetamu duju gesintuvo (kuri ikiso vietoj katalizo) islekti. o tas
filtriukas is kazkokios vatos padarytas. tai vat ta vata man atseit ir
galejo uzkimsti viska. o svilpia dabar pro visas siules. nu cia fig znajet.
pilna sansu kad tikrai po suvio nusimove kokia slanga ar sugadino oro srauto
matuokle. bet keista kad kuriasi normaliai... eisiu per pietus salta motora
pabandyt uzkurt.

"Monas"  parašė naujienų news:j56t7t$mtu$1@trimpas.omnitel.net...

Netraukti ir svilpti gali ir uzsikises duslintuvas pvz ;) Klausimas ka ten
tau primontavo, gal koks ale pribumbasas nu leke ir uzstrigo kur vamzdyje.