Tema: Re: Konteinerio gabenimas jura DE->LT
Autorius: kurmis
Data: 2011-09-16 18:16:16
Tai as DFDS tiesiogiai uzklausiau. Sako cia musu tokios kainos, ir tera tipo
jos baisios :D Kazkaip kiek man zinoma tai keltu transportavima tik
tiesiogiai DFDS uzsakyt galima, o kiti tik konteineriais uzsiima, ar as
neteisus?

"jz"  wrote in message news:j4vmi2$hv9$1@trimpas.omnitel.net...

ziurint kas uzsiprase. ieskok kontaktu, kas daug keliasi.. kokios imones..
ir rasi, manau, gera varianta su tuo paciu keltu..
yra galimybiu uz gera kaina... tikrai yra :)