Tema: Re: taip atrodo pzdc :(((
Autorius: Korke
Data: 2011-09-15 10:20:05
analogiskai, galvojau as ne prie tu 3 milijonu specu su tokiu sudinu
javotoko grajaus budu... mase yra, ugis yra (nu suolio nerasta, bet tai
px), ikerta i baudos aikstele, sugraibo(!) ikishta jam kamuoli, nugi
pasok ir dek kaip tankas per visus (ka Jonas ar Marijonas kartais pukiai
daro, tiesa pirmajam kiek mases truksta antram gal suolio), o cia
blet... arba baliona koki nuo lentos taiko arba vakar....atmeta
stovinciam sone prie trajako , kuris jau atsiputes akim tik palygi
busima dejima, nes viska puikia iki to komanda padare.... ir cia plet
pasas atgal... ajibat'...

antras dalykas, nu nepykit as Saro naudos niekur nematau (tiesa kalbos
jo per tv is lupu nuskaityt negaliu, bet elgsena tai pzdc), nebuvo
rungtyniu kur is jo kamuolio neatimtu bumsint juo stovint vietoje tik
perejus viduri ir kaire ranka inirtingai gestikuliuojnat kazka, arba
neuzspaudziant jo... kaip , kad vakar kur paskui tipo "paslydo"... kai
tai ivyksta 1-3 kelinyje -px, kai tai ivyksta likus ~2min arba laiminti
+10 - px... bet kai plet sprendziasi pergales likimas - taip
nebranginant kamuolio gestikuliuot...nematant kad uzspaudineja tave
jomajo. Kalnas kaip po izaidejas tikrai man geriau ziurisi, px maziau
moka, px kartais tikrai suklysta ar zaidybiniam momente apdeda ji
gynejas, bet tai blet...stengiasi, o ne kaip tas kazkoks "rekiantis
arogancijos maisas"

taipogi vakar ir Pikuliui nejauciu jokios neapykantos , kad nepataike
paskutinio.... bet va ta pasa makedonam kur padave nusiemes kamuoli kai
turejom +2, po kurio gavom lemtinga trajaka tai nu nera zodziu...
nepamenu ar Songaila ten ar Jankunas pavare...