Tema: Re: Audi A4 Automato elektra.
Autorius: kastisv
Data: 2011-09-07 18:49:37
Susidures. man kazkada kaune Megasporto zasinai nuskandino.  kompas turi but
identiskas, t.y. ir visi skaiciai turi but tokie patys ir net paskutine
raide turi atitikt. kitu atveju bandai gelbet savo paskendusi, nunesdamas i
Libema. taciau jauciu kad masina per sena kad jie tuo uzsiimtu.
as radau pirkt kita sena uz berods 350. cia pries ~4 metus