Tema: Re: 406
Autorius: HDi
Data: 2011-09-02 08:46:14
na sakiau 100k da pakartosiu:

HDi tik 2 litru imk ir 80kW. as pats pravaziavau 150kkm per 3m. pakeiciau
gale: traukutes kazkokias po 40lt, prieki si pavasari visa
pakeiciau/restauravau 450lt t.y 2x sarnyrai,2x stabilnikai is abieju galu,
2x vairo traukes ir kaladeles. pernai keiciau atraminius 200lt, aisku
pakeiciau visus diskus karteli, priekiniai srote nuliovi 60lt komplektas
gavos gaut, galiniai nauji 45lt + PVM,galiniai rankinio trosai 20lt uz vena
puse, kaladeles visas jau berods pora kart pakeiciau.kaladeliu kainos nuo 20
lt iki 120 lt.
vaziuokle labai puikiai maloni, sedynes kaip fotelis (ne vienas vw
draskytojas isedes ta sake).bake siurbliuka restauravau 100lt ir duoda metam
garantija ir sake ne maziau 100kkm nuvaziuosi. plius pacipuotas mano feraris
tai da buna veikeju kurie klausia a ci benzinas pas tave kai paspaudziu.
aisku jei nusipirksi nuvaikyta nudrozta kaip buna pavyzdziu tai keiksi
ilgai.