Tema: Re: Q: ieskom masiniuko
Autorius: svyt
Data: 2011-09-02 23:23:19
o tai benze viso sito nera?kad rudeni dregnu oru kas antra benzinine ryte
spardosi ar isvis nesiveda? kad istisai reik keist zvakes, laidus ir
reguliuoti voztuvu tarpeli? kad kiek turejau masinu kurias damusiau, ju buvo
apie 10, benzinines ejo i srota del uzkalusiu varikliu, o dizelines del
supuvimo, ir visu dizeliuku varikliai buvo dar tinkami vazinet, per 15 metu
ne vienai neteko remontuot nei siurblio nei purkstuku, is variklio remontu
tai kelios vandens pompos ir vienam turba, bei prakirtus karteri, dar
keiciau tepalo siurblio. kuro pilta budavo ivairaus, kelis kart buvau 524td
uzkaitines, pravaziaves be vandens ir nieko neatsitiko.

--
vyt/ /