Tema: Re: Ar tikrai čia pažeidimas?
Autorius: Edvinas
Data: 2011-08-31 09:54:49
2011-08-30 23:47, kurikai rašė:
> Paitikslink keliu eismo taisykles kada leidziama kirsti istisine linija ;)
> arba as priminsiu... istisine linija leidziama kirsti, kai ji zymi stovejimo
> vieta ir kai linija zymi vaziuojamosios dalies krasta :)

Video pradžioje ten žymimas plotas, į kurį draudžiama įvažiuoti.

Ir išvis, bendrai paėmus matosi, kodėl Lietuva sėdi šiknoje eismo
saugumo klausimais. Mentalitetas toks. Kuo nagliau pravažiuoti, nes KET
pirmojo dešimt straipsnių niekas nepaiso visvien (policija taip pat).
Visi supranta ir mato, kad tas gaidelis važiuoja neatsargiai, netgi
chuliganiškai, nu bet slidus traktavimas, bla-bla-bla, vienu žodžiu, kam
čia vargti ir užsiimti prevencija, kai galima kokiame nors tuščiame
kelyje pagaudyti lochelius, greitį truputį viršijusius.

Sąžiningai pasakykite: būtų lygiai tokia pati situacija, sakykime
Vokietijoje. Irgi taip pat važiuotumėt? Netgi matant jų policijai? Aš
įsitikinęs, kad tuoj pat toks išsišokėlis tuoj pat būtų sustabdytas ir
be jokių kalbų būtų įpilta bauda už neatsargų/chuliganišką vairavimą.
Pas mus mentai pamiršę, kad ir LT numatomos baudos už tai: mat
mentalitetas toks pats, kaip ir neatsargiai vairuojančių.