Tema: Re: Nesikuria Focus ant salto variklio 2000 m., 1.8, 66kw tddi
Autorius: Soros
Data: 2011-08-30 14:16:09
Man buvo prasitrynusi kuro paemimo slangute, pet cia Pezo206, cia ju liga...
Pagauna oro... pakeli kapota su pompike uzpumpuoji ir uzsikuri, po savaites
kai paprogresuoja tas jau sunkiai padeda ir tvarkai slangute, pas mane tarp
variklio ir dangcio.
O meistrai deja jau siurbli norejo keitsi :) uz tai dekingas pezu centrui,
jie zino ligas ir akimirksniu patvarke ir pasake kas buvo.
sekmes.