Tema: Re: auto pardavimas
Autorius: YZF
Data: 2011-08-29 16:05:16
taip. abu nuvaziuojat i regitra, su savimi pasiimat tushinuka (nes
regitriniai tusti ir ishrasyti), pasiimat regitroje 3egzempliorius
sutarties, uzpildot viska, tada arba jis babkes ir forminat viska vienu metu
prie langelio, arba tu nuimi masina nuo iskaitos, jis tau babkes ir poto jis
vienas uzsideda masina ant savo iskaitos.