Tema: Re: Auo pirkimas is mobile.de
Autorius: GerasDede
Data: 2011-08-29 13:04:30
Naivuoliai. Skambins gi tikrai ne brangiausiam autohausui kur kaina 1.5X
lietuviskos. O skambins pirmiems 10 skelbimu. O pirmi 10 bus turkai su
tokiom paciom atsuktom ridom ir duok dieve ragu negausi.

Siaip bent jau Italijoj sake atsiranda naujas sukciavimo budas. Nusiperka
chechmekas ala ju labas kortele. Duoda skelbima kad parduoda gera masina uz
gera kaina. Kai paskambini sako as esu isvykes busiu po 2 sav. Cia kadangi
daug kas skambina tai kas pirmas perves avansa tas ir nupirks auto.
Naivuoliai tokie kur per mobile iesko perveda avansus (tikrai perveda ne
vienas) ir tas susirinkes kokia stukyte kita ismeta savo labas kortele ir
deda i krumus.
As pvz. nerizikuociau pirkti nemates. Tada jau jei tikrai nori ekskliuzyvo
tai sedi nuleki su draugeliu pasiziuri ir jei ka parsivarai.

O kainos kaip kewle sake krito jau apie 50% ir iki menesio galo dar turetu
pakrist:)

JZ