Tema: Re: REQ:Passat B4 Universalas
Autorius: bes <jurijusb(spam_filter)@gmail.com>
Data: 2011-08-27 13:42:15
Panasiai ir kalba , masina vairavo pagyvenes zmogus, islaikyta gerai,
triperiu nevezu.
Tu nepirksi rusas ant daliu paims.
Patinka neplautos ir netvarkytos Lietuvoje masinas, kai viska matai, kur
apdauzyta, kur tepala leidzia, kur rudziu yra.
Nuvaziuosiu gal paziuresiu, jei nebus normaliu ieskosiu kitur.