Tema: Re: 60KB REQ: Sedynes
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-10 01:05:21
Keli atvejai man girdėti: pagrindinis - prikurke isties be saugiklio, pas
kitus gamintojus defaultinis saugiklis smagiai kaista, šviečia, bet
nesilydo, trečiu pasakojimu atveju randa ir kilima deganti ir saugiklį
kažkada sudegusį :)

Na ir visad yra atvejis, kad sudegus kinietiškam saugikliui per pirmą
įjungima, budulis sukiša folija nuo alaus bonkes viršaus

Tiesa, nežinau kaip baigėsi maniškiam, nes kai padūmijo aitriais dūmais nuo
svylančios sintetikos, buvo greit išdalintas kaip donoras ir nepatikrinta
prikurkė, bet iš formos spėju - be saugiklio.. Beje maniškis turėjo toky
laidą, kaip telefono ragelis, abejoju ar tas bent iš tolo amperams tinka..