Tema: Re: dazai balionelyje, kas maisho?
Autorius: svyt
Data: 2011-09-02 23:23:20
tai kad ziguli perdazyt pakakdavo 3 litru, o dvikomponenciu dazu perdazyt
e28 bmw520 berods 600 ar 800g pigmento ir lako...neprisimenu kiek pirkau.
ruosiau abi masinas pats, daze profesonalai kameroj. abi buvo nudazytos
kokybiskiau nei sudarankiu servise, nors ruosiau pirma ir antra kart
gyvenime (siaip ir paskutini, labai kruopstus, ilgas ir nuobodus darbas
ruost dazymui) ir daziau be prajavkiu.

--
vyt/ /