Tema: Re: Perestroika ant Kauno
Autorius: Andr
Data: 2011-08-26 19:31:21
Jei toj jonavos gatvej butu kamsciai, tai suprasciau o dabar...
O mano ne mano kiemas, bet dabar isvaziavimas is autostrados bus tikrai
zmonems praktiskai i kiemus. Mazdaug panaikinam kamsti kur jo ir taip nera
ir padarom nauja ten kur jo nebuvo. Beto toje vietoj yra troleibusu depas ir
ten pirmyn atgal pastoviai varineja troleibusai is leto isukinedami i savo
parka. Kazkas is lempos papaise ant zemelapio pirma pasitaikusia nesamone ir
valio, kamsciu problemos isprestos, kur mano premija...

"Renookas"  wrote in message news:j37u78$kvp$1@trimpas.omnitel.net...

mazdaug: gink dieve neliskit pro mano kiemo....

P.s. Kodel gi nesumazinus tu srautu i jonavos gatve nutiesiant visai nediele
atkarpa ir pro Asigali nuvaziavima? tuo labiau darant grandiozine
rekonstrukcia ir numatant siek tiek palaciau ir i prieki. Pas mus visada
atsiranda rekianciu kad blogai jei tik kas pasisuka link ju kiemo... bet jei
eitu pro kaimyno Petro kiema didesnis srautas tai viskas ok...