Tema: Re: pardavejai....
Autorius: mmm
Data: 2011-08-25 13:13:09
As pasiziurejes i lietuviskus numerius toki parasyma supratau taip:
nusipirko masina lietuvoje, kuri nebutinai iki tol vokietijoje
eksploatuota, cia viska susiregistravo, o pats gyvena vokietijoje ir ten
ja eksploatuoja. Zinant emigracijos mastus tame nera nieko nuostabaus.
Kad regitra rodo du savininkus irgi nera nieko nuostabaus. Pas mane
masina irgi taip rodo. Pirmas savininkas - masina parvariusi imone, kuri
isima laikinus raudonus numerius, antras savininkas - pastovus pirkejas.