Tema: Re: IR VEL...
Autorius: VNO
Data: 2011-08-24 12:19:03
"tas kuris virshija" <nesakysiu@ne.ne> wrote in message news:j32do9$mam$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir dar-kodel as su keturraciu teleportacijos irenginiu visada sugebu
> pamatyti kazka, lendanti is salutinio ir net apipypinimu ir sviesu
> perjunginejimu sustabdyti ji nuo bedievisko manevro, blogiausiu
> atveju-staigiai sukdamas apvaziuoti islindusi, o motcsas nu niekaip
> nesugeba? Paaiskinkit man, prasau-kas per mistika?

nezinau ar tau teko kada su mocu vaziuoti.
ir dar - nebuj tu boba ir nerasyk nesamoniu.
kiek gi tu ten tu situaciju turejai ir kiek tas "virtualus" mocas?
ar cia ga ldabar visie kas vazineja mocais turetu postinti kaip jie issiuko ir apvaziavo?
gal dar su dviraciais vazinejancius irgi paprasyti, akd imestu info?

VNO