Tema: Re: ALERT: Ieskomas veikejas
Autorius: FX
Data: 2011-08-24 14:32:42
Tu man atvirai pasakyk ka ir kokioj formoj jus prashet jo? Ir del atviro
neatviro kodo chia yra velgi jei nepaprashe open source tai kodel butent jis
turejo buti? Su vienu sutinku, kad jei sake pades tai jau reikejo ir padeti,
tik ar nebuvo taip, kad paprashet vieno, o kai sutiko dar ant virshaus
prasidejo pageidavimu koncertas. Kaip jau sakiau reikia abi puses
ishklausyti, o kaltininka viso shito sh matau tik viena - uzhsakovas kuris
savo laiku nezhinojo nei ka uzhsako nei kur ir nesusiderino ne kiek del
ateities darbu/ysipareigojimu.

GD gali parekomenduoti uzhsakovui, ash rimtai.

FX

"aviliux"  wrote in message news:j32lg6$2ua$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei musu atvejai visai skirtingi, ko tu ant manes vaziuoji?
ir dar taip kad apsidairiau ar GD kazkur nesvyscioja  :D

mano atveju cia ir ekspertu but nereikia. Plika akim matosi visas dejimas.
Su zmogum 1 karta lygiai pries savaite buvo susisiekta ir kalbeta labai
graziai be jokiu NX PX ISHPROTEJAI. Moterys mandagios, draugiskos ir ne
piktos. Taip, visai nieko neraukia IT ir teisiniuose tos puses aspektuose.
Taip, visai nieko neismane nei tada 2007m, nei dabar. Bet tai ne priezastis
jas kidalint ir apstuminet. Pazadejo padeti ir dingo. Normalus zmogus butu
visu pirma dares atvira koda tokiai melkai imonelei, antra, dabar pasakes,
kad negali padet ar daves kitu zmoniu kontaktu o nesislapstes. Nu vienzo
niekselis be sazines.

o kad tu save pastatei i jo vieta ir pritempei asociacija tai cia jau tavo
bedos ir jas reik sprest su GD. As nematau panasumu.