Tema: Re: Vienos padangos keitimas
Autorius: Sharkius
Data: 2011-08-19 23:01:11
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:j2mdtg$u97$1@trimpas.omnitel.net...
> "Sharkius" <nerijusar_ISTRINK_@PASyahoo.com> wrote in message

> Achujet koks patarimas...tau su galva nieko blogo nenutiko ?

Nea, nenutiko, tiesiog esu keleta savaiciu, ziema vazinejes su visom
keturiom skirtingom padangom... kazkaip tai px buvo. Pakeitus jas i naujas
ziemines didelio skirtumo nepasijaute, na gal tik is pusnies patapo gausiai
lengviau isvaziuot ir zenkliai padidejo posukiu iveikimo greitis beigi
pagautu bordiuru  skaicius...